MOTTO:


PAWEŁ ANTONI BARANOWSKI - BLOGWitam Cię mój szanowny czytelniku i szanowna czytelniczko. Dziękuję Ci za zainteresowanie. Na wstępie jednak wyjaśnijmy to sobie: celem pisania mojego blogu jest - wyrazić to, co ja chcę przekazać i to wyłącznie w taki sposób - w jaki ja chcę to zrobić. To nadaje sens publikowaniu indywidualnych blogów. Mój blog jest dla odwiedzających jak biblioteka publiczna: czytać książki można, jeśli ktoś lubi i chce, ale pisać w tych książkach - nie należy. Nie jestem informatorem moich czytelników a mój blog nie jest czasopismem.

sobota, 23 marca 2019

Już świta.

Uważaj, bo już świta.
Oto jest - dzień warty pamięci.
Wstań szybko i idź
Są tacy, którzy wierzą w ciebie
Dlatego nie poddawaj się.

W życiu tylko raz
Przychodzi taki czas
Wychodzimy samotnie
I wchodzimy w światło
Ta chwila nie będzie długa,
Ale po niej
Przypominamy sobie to ponownie
Kiedy zamykamy oczy

Jak gwiazdy na niebie
Które są urzekające
Musisz wygrać.
Urodziliśmy się, by świecić
Każdy z nas, właśnie tu
Ponieważ my - wierzymy.

Patrz przed siebie i nigdy wstecz
Pieść myślą swoje marzenia
Obecne nadzieje i te następne
Do dnia w którym zobaczysz
Że istnieje cel ponad to.

Jak gwiazdy na niebie
Które są urzekające
Musisz wygrać.
Urodziliśmy się, by świecić
Każdy z nas, właśnie tu
Ponieważ my - wierzymy.

Nie poddawaj się
Bo nie jesteś sam.
Ktoś jest z tobą zawsze.

Jak gwiazdy na niebie
Urodziliśmy się, by świecić
I urzekać
Musisz wygrać
I potem zawsze już wygrywać.