MOTTO:


PAWEŁ ANTONI BARANOWSKI - BLOGWitam Cię mój szanowny czytelniku i szanowna czytelniczko. Dziękuję Ci za zainteresowanie. Na wstępie jednak wyjaśnijmy to sobie: celem pisania mojego blogu jest - wyrazić to, co ja chcę przekazać i to wyłącznie w taki sposób - w jaki ja chcę to zrobić. To nadaje sens publikowaniu indywidualnych blogów. Mój blog jest dla odwiedzających jak biblioteka publiczna: czytać książki można, jeśli ktoś lubi i chce, ale pisać w tych książkach - nie należy. Nie jestem informatorem moich czytelników a mój blog nie jest czasopismem.

piątek, 27 kwietnia 2018

Życie jest...


Życie jest listem.
... czytaj go.

Życie jest światłem.
... zobacz to.

Życie jest prawdą.
... poznaj to.

Życie jest z Boga.
... poczuj to.

W sercu, głęboko...


***

Życie jest listem.
... czytam go.

Życie jest światłem.
... widzę to.

Życie jest prawdą.
... poznaję to.

Życie jest z Boga.
... czuję to.

W sercu, głęboko...


Antonina Krzysztoń.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz