MOTTO:


PAWEŁ ANTONI BARANOWSKI - BLOGWitam Cię mój szanowny czytelniku i szanowna czytelniczko. Dziękuję Ci za zainteresowanie. Na wstępie jednak wyjaśnijmy to sobie: celem pisania mojego blogu jest - wyrazić to, co ja chcę przekazać i to wyłącznie w taki sposób - w jaki ja chcę to zrobić. To nadaje sens publikowaniu indywidualnych blogów. Mój blog jest dla odwiedzających jak biblioteka publiczna: czytać książki można, jeśli ktoś lubi i chce, ale pisać w tych książkach - nie należy. Nie jestem informatorem moich czytelników a mój blog nie jest czasopismem.

niedziela, 19 maja 2019

Jeszcze ci nie powiedziałem...


Dookoła noc się stała,
księżyc się rozgościł,
Jeszcze ci nie powiedziałem
słowa o miłości,
Jeszcze z tobą nie zdążyłem
na najdalsze gwiazdy,
Jeszcze ci nie wymyśliłem
najpiękniejszej nazwy,
Jeszcze cię nie porównałem
 - jak porównać trzeba,
Jeszcze ci nie przychyliłem Ziemi
 - ani Nieba,
Jeszcze z tobą nie obiegłem
wszystkich mórz i jezior,
Jeszcze ci nie uwierzyłem
tak, jak ludzie wierzą...

... Ale teraz - z moich ramion
zrobię ci kołyskę;
Niech cię - miła - nie poranią
leśne trawy niskie,
A ty śpij, a ty śpij,
zanurz się w noc ciemną,
A ty śnij, a ty - śnij
śnij, że jesteś ze mną.



(muz. Adam Sławiński, sł. Agnieszka Osiecka)