MOTTO:


PAWEŁ ANTONI BARANOWSKI - BLOGWitam Cię mój szanowny czytelniku i szanowna czytelniczko. Dziękuję Ci za zainteresowanie. Na wstępie jednak wyjaśnijmy to sobie: celem pisania mojego blogu jest - wyrazić to, co ja chcę przekazać i to wyłącznie w taki sposób - w jaki ja chcę to zrobić. To nadaje sens publikowaniu indywidualnych blogów. Mój blog jest dla odwiedzających jak biblioteka publiczna: czytać książki można, jeśli ktoś lubi i chce, ale pisać w tych książkach - nie należy. Nie jestem informatorem moich czytelników a mój blog nie jest czasopismem.

piątek, 23 marca 2018

Jest inny świat


Jest inny świat,
Tak, wiem - gdzieś tu...
Nie za lasami - tam.
Po prostu - on jest tu!
I czuję - płonie światło, tuż obok nas.
Tak czuję.
Światło płonie...
I złoty deszcz,
A tęcza tęcz - nad głową,
Wystarczy tylko spojrzeć...

Mój świat, twój świat
Niechaj spadną łuski z moich oczu.
O! - mój świat, twój świat!
Cała twarz twoja, płomień...

Przyszedł już czas
Wielkiego powrotu
Do odczuwania prawd,
Widzenia ważnych słów.
I czuję - płonie światło!
... tuż obok nas.
Tak czuję: światło płonie!
A złoty deszcz, a tęcza tęcz?
Nad głową.
Wystarczy tylko spojrzeć.

Mój świat, twój świat
Deszczu rękami nie zagarnę...
O! - mój świat, twój świat:
Istnieje to - co kochasz.

To światło -
Jest przestronną bramą,
Pra-lasem wszystkich słów.
Spełniającą się wiarą.
I czuję, płonie światło tuż obok nas.
Tak: - czuję światło.
... Płonie.
I złoty deszcz,
A tęcza tęcz - nad głową.
Wystarczy tylko spojrzeć.


Moje Impresje Nieprzewidziane na temat piosenki Antoniny Krzysztoń pt. "Jest inny świat". https://www.youtube.com/watch?v=hk595D4JyHU
Jest inny świat...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz