MOTTO:


PAWEŁ ANTONI BARANOWSKI - BLOGWitam Cię mój szanowny czytelniku i szanowna czytelniczko. Dziękuję Ci za zainteresowanie. Na wstępie jednak wyjaśnijmy to sobie: celem pisania mojego blogu jest - wyrazić to, co ja chcę przekazać i to wyłącznie w taki sposób - w jaki ja chcę to zrobić. To nadaje sens publikowaniu indywidualnych blogów. Mój blog jest dla odwiedzających jak biblioteka publiczna: czytać książki można, jeśli ktoś lubi i chce, ale pisać w tych książkach - nie należy. Nie jestem informatorem moich czytelników a mój blog nie jest czasopismem.

wtorek, 14 listopada 2017

I tak to jest, tak to już jest...


W każdym sercu jest takie miejsce,
sanktuarium bezpieczne i potężne,
w którym leczy się rany - od niegdyś kochanych,
zanim pojawi się ktoś następny...

Mówiłem do ciebie - roztropnie.
odpowiadałaś bez udawania i pretensji,
Lecz ciągle czuję, że powiedziałem za dużo;
bo moją obroną - jest moje milczenie.

Zawsze kiedy trzymam różę -
czuję się tak, jakbym jedynie trzymał kolce.
I tak to jest; tak to już jest...
Podejrzewam więc, że także i ty szybko odejdziesz.

Lecz gdyby to moje milczenie sprawiło, że odeszłaś,
byłby to mój największy błąd!
więc będę dzielić z tobą to miejsce w moim sercu,
sercu - które ty możesz posiąść - by je złamać.

I dlatego właśnie - mam zamknięte oczy; już nie patrzę,
Lecz tak jest dobrze - bo widziałem wszystko.
I tak to jest, tak to już jest...
a Ty - jesteś jedyną, która o tym wie.

Dlatego wolałbym być z Tobą
W sytuacji - gdybym mógł wybierać,
ale teraz - Ty także możesz zadecydować
i wziąć to moje serce - aby je złamać.

I tak to jest, tak to już jest.
A Ty - jesteś jedyną, która o tym wie...


Billy Joel "And So It Goes"