MOTTO:


PAWEŁ ANTONI BARANOWSKI - BLOGWitam Cię mój szanowny czytelniku i szanowna czytelniczko. Dziękuję Ci za zainteresowanie. Na wstępie jednak wyjaśnijmy to sobie: celem pisania mojego blogu jest - wyrazić to, co ja chcę przekazać i to wyłącznie w taki sposób - w jaki ja chcę to zrobić. To nadaje sens publikowaniu indywidualnych blogów. Mój blog jest dla odwiedzających jak biblioteka publiczna: czytać książki można, jeśli ktoś lubi i chce, ale pisać w tych książkach - nie należy. Nie jestem informatorem moich czytelników a mój blog nie jest czasopismem.

czwartek, 2 listopada 2017

Jedyny Sens.


Zanurzony po uszy w chaosie świata,
Zaślepiony swoimi przekonaniami,
Upodlony bezsilnością,
Samotnością otruty,
Wymachując bezradnie swoim brakiem zgody
Na całe zło i niesprawiedliwość świata –
jak dziecięcą, drewnianą szabelką -
wiem, że Ty jesteś.

Jesteś odpowiedzią na wszystkie pytania,
Ukojeniem krzywd nieprzemijalnych -
Krzyczących bezgłośnie aż do końca,
Ostateczną barierą dla zła,
Rozliczeniem wszelkich win,
Sprawiedliwością - wyśmianą przez pysznych,
Ostoją prawdy - która jest w Tobie -
I dlatego bojaźliwie odrzucony przez głupców...

Jesteś - jak Gwiazda Północna dla żeglarzy,
W oceanie bezsensu - jedyną nadzieją.
Jedynym i niezaprzeczalnym sensem.

O, Panie - proszę, pomóż mi.


Paweł Baranowski – 2 sierpnia 2012