MOTTO:


PAWEŁ ANTONI BARANOWSKI - BLOGWitam Cię mój szanowny czytelniku i szanowna czytelniczko. Dziękuję Ci za zainteresowanie. Na wstępie jednak wyjaśnijmy to sobie: celem pisania mojego blogu jest - wyrazić to, co ja chcę przekazać i to wyłącznie w taki sposób - w jaki ja chcę to zrobić. To nadaje sens publikowaniu indywidualnych blogów. Mój blog jest dla odwiedzających jak biblioteka publiczna: czytać książki można, jeśli ktoś lubi i chce, ale pisać w tych książkach - nie należy. Nie jestem informatorem moich czytelników a mój blog nie jest czasopismem.

sobota, 14 stycznia 2012

Pan Minister Pracy napisał do mnie…

Otrzymałem z Ministerstwa Pracy i Spraw Społecznych e-mail.
To ładnie z ich strony... bardzo grzecznie...
Nie jest to sprawa tajna / poufna, ani tym bardziej prywatna, więc postanowiłem go nie tylko zacytować ale i... przetłumaczyć;
_______________________________________________________  

Szanowni Państwo,  
Dziękujemy za wzięcie udziału w konsultacjach społecznych ustawy o zmianie ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych oraz niektórych innych ustaw. Wszystkie zgłoszone przez Państwa opinie i uwagi zostały wnikliwie przeanalizowane, a wnioski z nich będą wykorzystane przy dalszych pracach nad reformą systemu emerytalnego. Jednocześnie zachęcamy Państwa do skorzystania z naszej strony internetowej www.mpips.gov.pl (zakładka: Polecamy), na której na bieżąco zamieszczane są odpowiedzi na pytania uczestników spotkań, odbywających się w ramach ogólnopolskiej debaty.  

Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej 

A teraz moje tłumaczenie z "ministerialnego" na "nasze":
 _______________________________________________________

Ty durniu.  
Twoja pisanina trafiła gdzie jej miejsce, czyli do kosza. Przestań już tu wysyłać swoje bzdety i zanieczyszczać nam dyski w serwerach. Nieźle się tu uśmialiśmy z tych twoich bzdur. My sami lepiej wiemy co mamy robić. Masz prawo i obowiązek czytać, co tu napisane na stronie J.W.Pana Ministra i przyjmować do wiadomości i wykonania z nabożeństwem a nie się wymądrzać tu... Żebyś się więcej nie ważył brać udziału w "konsultacjach" bo się tobą gamoniu nieokrzesany zainteresują odpowiednie służby...  

(...)podpis bardzo czytelny.  

A może ktoś z czytelników może zaproponować jakieś inne tłumaczenie?