MOTTO:


PAWEŁ ANTONI BARANOWSKI - BLOGWitam Cię mój szanowny czytelniku i szanowna czytelniczko. Dziękuję Ci za zainteresowanie. Na wstępie jednak wyjaśnijmy to sobie: celem pisania mojego blogu jest - wyrazić to, co ja chcę przekazać i to wyłącznie w taki sposób - w jaki ja chcę to zrobić. To nadaje sens publikowaniu indywidualnych blogów. Mój blog jest dla odwiedzających jak biblioteka publiczna: czytać książki można, jeśli ktoś lubi i chce, ale pisać w tych książkach - nie należy. Nie jestem informatorem moich czytelników a mój blog nie jest czasopismem.

piątek, 13 października 2017

Nie wiem...

Cóż uczynić mogę - Panie,
Gdy się czas w me serce sączy
nieuchronnie, nieprzerwanie
niczym deszcz - co skały drąży
I nanosi szlam w me serce,
I je zmienia w mroczny kamień,
Gdy ja chciałbym w gotowości
Oczekiwać na wezwanie...

Jak ocalić mam nadzieję,
Gdy ją nocy jad zabija,
Gdy w rozpaczy się zamyka
Każdy dzień - rozczarowaniem.
- By ocalić sens istnienia
Między snem a umieraniem,
By zrozumieć miłość Twoją -
Cóż uczynić mogę - Panie?


Paweł Antoni Baranowski 2010