MOTTO:


PAWEŁ ANTONI BARANOWSKI - BLOGWitam Cię mój szanowny czytelniku i szanowna czytelniczko. Dziękuję Ci za zainteresowanie. Na wstępie jednak wyjaśnijmy to sobie: celem pisania mojego blogu jest - wyrazić to, co ja chcę przekazać i to wyłącznie w taki sposób - w jaki ja chcę to zrobić. To nadaje sens publikowaniu indywidualnych blogów. Mój blog jest dla odwiedzających jak biblioteka publiczna: czytać książki można, jeśli ktoś lubi i chce, ale pisać w tych książkach - nie należy. Nie jestem informatorem moich czytelników a mój blog nie jest czasopismem.

środa, 28 września 2016

Samotność.



Samotność późno zasypia
I budzi się także późno,
Bo lubi siedzieć do rana
Słuchając dźwięków kantaty
Johanna Sebastiana.

Samotność nuci pod nosem
Zapamiętaną melodię
Lecz gdy się znajdzie wśród ludzi
Powtarza w myślach modlitwę,
By nie przeszkadzać nikomu.

Samotność lubi pogadać
Śmiać się i bawić rozmową
Czasami rozmawia z Bogiem
Lecz często gada do siebie
Bo całkiem pusto za progiem.

Samotność żyje nadzieją
Na przypływ szczęścia bez liku
Ma plany na wielką miłość.
Kupuje bułki po pracy
W dyżurnym nocnym sklepiku.




Paweł Antoni Baranowski 2016

"Przeprowadziłem się do nowego mieszkania; cisza, spokój, wreszcie będę miał porządek ..." 
[paint: Jacek Yerka]